Ako tvoriť obsah, ktorý vám pomôže predávať
LINKEDIN Stano Merc LINKEDIN Stano Merc

Ako tvoriť obsah, ktorý vám pomôže predávať

Zhrniem vám to v úplne prvej vete: prestaňte hovoriť o svojom produkte, službe alebo podnikaní veci, ktoré zaujímajú akurát tak marketingové oddelenie. Nechcete, aby LinkedIn profil vyzeral ako akciový leták maloobchodného reťazca. Musíte rozlišovať komunikačné kanály, ktoré využívate pre distribúciu obsahu - každý z nich má iné špecifiká.

Read More
Overené tooly na dohľadanie databázy kontaktov v B2B
LINKEDIN Stano Merc LINKEDIN Stano Merc

Overené tooly na dohľadanie databázy kontaktov v B2B

Existuje množstvo nástrojov na získanie reálnych aj odhadovaných e-mailov, telefónnych čísel a profesionálnych profilov na decision makerov. Každý tool je na niečo iné a nájsť tú správnu kombináciu môže byť náročné. V Diametro sme otestovali niektoré z nich a opísali našu užívateľskú skúsenosť.

Read More
Pojmy v B2B obchode a marketingu. Viete, čo znamenajú?
B2B Stano Merc B2B Stano Merc

Pojmy v B2B obchode a marketingu. Viete, čo znamenajú?

Mnohí z branže ich nevedia správne používať. Laik by asi povedal, že si mýlia pojmy s dojmami. Profík by zrejme povedal, že nevedia, čo robia a že sú to amatéri. Zákazník si určite povie, týmto ľuďom nerozumiem, rozhodne im nezverím svoje financie, ani si od nich nič nekúpim a ani s nimi nebudem spolupracovať. Dajte si pozor, aké pojmy používate. Možno neznamenajú to, čo si myslíte. V článku vysvetľujeme, čo jednotlivé pojmy v B2B salese & marketingu predstavujú.

Read More
Preskúmajte lead magnety! Dajte hodnotu klientovi
Stano Merc Stano Merc

Preskúmajte lead magnety! Dajte hodnotu klientovi

Z hľadiska obsahu majú lead magnety obrovský význam pre klienta, obchodníka aj marketéra. Lead magnet patrí medzi spoľahlivých ťahúňov online marketingu v B2B. Zatiaľ však nie je potenciál lead magnetu naplno využitý. Firmy pomocou neho dokážu pritiahnuť potenciálnych zákazníkov a generovať nové leady. Ponúka hodnotný obsah a pokiaľ vďaka nemu nezískate platiaceho klienta, ľahko ho vymeníte za aspoň e-mailovú adresu. Poďte ho s nami preskúmať!

Read More
7 fáz procesu predaja v B2B
B2B Stano Merc B2B Stano Merc

7 fáz procesu predaja v B2B

Proces predaja je štruktúrovaný opakujúci sa tok aktivít na dosiahnutie cieľov predaja a požadovanej úrovne výkonu obchodného zástupcu. Proces predaja by mala mať každá firma, aj keď má len jedného sales repa alebo tým obchodným zástupcom je priamo majiteľ.

Read More
Prečo je tvorba B2B contentu maratón a nie šprint
Stano Merc Stano Merc

Prečo je tvorba B2B contentu maratón a nie šprint

Tvorba contentu nie je šprint prakticky ani teoreticky. Tí, čo sa venujete vytrvalostnému behu, viete, že ak chcete dosiahnuť dobré výsledky, treba na sebe makať. Kreativita je v procese tvorby contentu mimoriadne dôležitá, nie však kľúčová. Čo znamená beh na dlhú trať v B2B marketingu? To isté, čo v športe. Netreba sa vzdávať, treba vydržať a výsledky prídu.

Read More
14 tipov, ako si nastaviť LinkedIn profil a zaujať cieľovku
Stano Merc Stano Merc

14 tipov, ako si nastaviť LinkedIn profil a zaujať cieľovku

LinkedIn zažíva zlaté časy. Mnoho ľudí však pred ním má stále rešpekt a pristupuje k nemu opatrnejšie ako k iným sociálnym sieťam. Ponúkame vám návod, ako si nastaviť LinkedIn profil tak, aby ste pôsobili porfesionálne, využívali ho v prospech vášho zámeru a dosiahli požadovaný úspech.

Read More